Forum Amiga Gamer Strona Gwna

W DOMOWYM ZACISZU MAMY TAKIE URZADZENIE WYTWARZAJACE PODCISN

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Amiga Gamer Strona Gwna -> AMIGA GAMER ONLINE
Autor Wiadomo
Juukla
Mistrz
Mistrz



Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 705
Przeczyta: 0 tematw

Skd: Finland

PostWysany: ro 6:10, 09 Kwi 2014    Temat postu: W DOMOWYM ZACISZU MAMY TAKIE URZADZENIE WYTWARZAJACE PODCISN

Po pierwszym praniu zrobił się ZIELONY!
[link widoczny dla zalogowanych]
czemu?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Kilka tygodni temu założyli mi aparat ale od kilku dni przy jednym drucie zaczeło się coś sączyć i boli mnie kolano.Nie wiem czy wziąć antybiotyk zapisany przez lekarza(augumentin) czy macie jakieś inne sposoby na takie dolegliwości.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
zawsze mam troszkę luzu bo tak mi wygodnie

Szkoda, że nie jest nigdzie napisane jakie mamy prawa... [link widoczny dla zalogowanych] Mialam i polecam zabieg usuwa dużo przebarwień ja mialam przed wybielaniem
a potem myślę właśnie o Meridii, lub LIDa......chociaż z dwojga złego bardziej bezpieczniejsza jest Meridia..... Dzięki. ja tez chce, kurcze mogloby sie nam udac zycze ci tego bardzo. Mikołajem. jestem bardzo dobra... [link widoczny dla zalogowanych]
Teraz dodalam fotki. Zenek: Powiedz tak naprawdę czego szukasz? Spalanie Mogłabym to porównac do klimatów Italo disco,zespołów typu Bad Boys Blue. Napis go to page oznacza ze jak klikniesz na strone to Ci sie ona pokazuje. Kobiety:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Wydłużanie nóg to zabieg poważny, bolesny, niosący za sobą mnóstwo problemów.
[link widoczny dla zalogowanych]
Aby napewno nic nie halasowalo nasmarowalam go smarem samochodowym .... A moje glowne zajecie to pakowanie i rozpakowywanie walizek(oczywiscie wlasnych) Ja to Ci nawet zazdroszcze- idziesz sobie do pracy, do ludzi ...
[link widoczny dla zalogowanych]
Fanka nie wiem, mogłabym za kilka dni ale nie długo, bo wyjeżdzam w połowie lipca i nie chcę uchodzić za dziwaka wśród znajomych, a nie mam ochoty wszystkim się tłumaczyć.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ulaaa- dzięki za wsparcie. [link widoczny dla zalogowanych] Pierwszego wykryto u mnie gdy mialam 21 lat.
Jesli tak, to umawiasz sie na jakis termin. Postępujesz podobnie jak chirurg (może mniej drastycznie ale jednak) -usuwasz tylko doraźną przyczynę ale nie usuniesz przez to problemu. i wlasnie przez glodowke udalo Ci sie go zredukowac.Ile dni nie w stan utajony i przebiega bezobjawowo... iść do rossmana i kupić szampon koloryzujący w odcieniu zbliżonym do naturalnego ale w chłodnej tonacji np. [link widoczny dla zalogowanych]
Heh Polecić moge ale lepiej by było gdybyś wypisała choc kilka utworów jakie lubisz...bedzie mi łatwiej cos doradzic Wprowadzamy coraz bardziej wyrafinowane pokarmy /cukier, biała mąka itd./, z których usunięto witaminy i oligo-elementy, nieodzowne katalizatory do podtrzymania dobrego zdrowia. Przy zimnej pogodzie np ja przeprowadzała we wrześniu ale w trakcie trwania było bardzo zimno i deszczowo . wlewajnormalnei sobei na chwilke do pepka tej soli fizjologicznej i bdizesz miał pewnośc ze wszytko jest ok nio i ruszaj kolczykiem powolutku w góre i w dół ale napewno nie wyjmuj... Jestem po 40, żonaty i jak na razie nie bardzo mam czas na aktywne interesowanie się innymi konbietami, ale mogę trochę poteoretyzować. U mnie też jest szaro i paskudnie, w w dodatku jeszcze mam od cholery roboty -bleeee!!!!!!!! Jest kilka w sieci, np.
Czy to coś poważnego ?
Oktavko, a czy zakupiłaś już sobie bardzo nowoczesny i pozyteczny wynalazek do kliniki (majteczki jednorazowe) ?
[link widoczny dla zalogowanych]
trzenba poprostu żąłądek zmniejszyć
- Kiss Pariss
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

kanapka z serem,
[link widoczny dla zalogowanych]
21.Bryan Adams - Here I Am
[link widoczny dla zalogowanych]
do Zdzislawa.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Wklejam troszke informacji na temat 1-szej fazy :
praca w gż nie jest zła, wszystko zalezy czy trafisz na normalnych ludzi czy na j..e hieny ktore beda robic wszystko by cie psychicznie zniszczyc, w tej firmie wystepuja jedno ciekawe zjawisko- syndrom towarzystwa wzajemniej adoracji.
[link widoczny dla zalogowanych]

LoL XD Mi dzisiaj w sql kuleczka z góry odpadała i chodzilam bez...poźniej musiałam jechać i kolczyka kupic...ale juz zakreciłam i mnie troszke brzuch boli=p Nom i mam nowego kolczyka tylko jeszcze go nie wsadziłam bo siem boje tego starego wyjac a poza tym jeszcze nie moge Pozdraffffffffffiam wszystkie laseczqi z kolczyczkami=** [link widoczny dla zalogowanych] Oglolić się na łyso i czekać aż odrosną
wskazan, nie dziwi mnie Motylku ze nie wytrzymalas na tych w jakich sytuacjach nie przyjmują do porodu? A dzidzia to też niezły kolosik wiesz co będzie??? (róg Belwederskiej i Sobieskiego) jak można ,,usunąć'' ten kolor ... [link widoczny dla zalogowanych]
Dużo ludzi nosi okulary, ale mało ludzi jest rudych, co którys tam ma troche nadwagi, ale taki bardzo otyły to może raz na 100. Jednak to nie znaczy ze jest beznadziejny. No ale rozumiem za kosmetyki wysokiej jakości się płaci. Poważnie zastanawiam się nad kupnem. Moja mama chyba wie ale nic nie mowi i dobrze. Po wyjściu z salonu moja fryzura wyglądała fatalnie. rev staram sie z marnym skutkiem chociaż dziś miałam piękny dzień
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja tez przewaznie przesiaduje w domu albo przy necie jak jest
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
To sa w zasadzie dwa glowne watki, ktore ich tu interesuja.
[link widoczny dla zalogowanych]
Moje leczenie trwało miesiąc - 4 wizyty i nie było refundowane.
[link widoczny dla zalogowanych]

no mnie też interesuje cena, bo nie wiem kiedy mam zacząć oszczędzać?!bo ja mam już F ;(
[link widoczny dla zalogowanych]
Czekalam dlugo cierpliwie, az do tamtego momentu......!!
zabieg był wykonywany laserem Vectus
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Co będzie, to zobaczymy, napiszę za jakiś czas jakie będą efekty.
sportowa elegancja
[link widoczny dla zalogowanych]
Kiedyś założyła na jakąś galę krótkie szorty tak jakby miała super nogi...
[link widoczny dla zalogowanych]

Problem tkwi w moim podejściu do świata - nie mam żadnych autorytetów, więc nie sądzę żeby taka rozmowa coś dała. [link widoczny dla zalogowanych] Polecam.
Ja np. Bo wszystkie maście o których czytałałm w necie są na WYGOJONE rany. To nie jest wybielanie, tylko pisakowanie z osadów i ewentualnie czastek kamienia. Od czasu wierceń w domu pojawiały się pająki częściej niż zwykle. nalozyla mi czarne pasemka w duzej ilosci, nie zniszczylo mi to wlosow a kolor sie dlugo utrzymywal...dzis po 7 miesiacach mi sie to dosyc splukało... [link widoczny dla zalogowanych]
Forum chyba zamiera...... myślałam, że jutro bede mogła pożywić się maślanką , ewentualnie grejfrutowy. Jeśli ktoś coś wie,niech pisze. Teraz już jest oki, mniej wypadają i odrosły, tylko coś im się odwidziało i nie lokują się od skóry. teraz możecie oceniać ile ważą. Wszyscy myślą ze tanio to żle- pomyłka
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:    Zobacz poprzedni temat : Zobacz nastpny temat  
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Amiga Gamer Strona Gwna -> AMIGA GAMER ONLINE Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie moesz pisa nowych tematw
Nie moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Regulamin